Cubzz: alle winst naar het goede doel

bron: www.cubzz.be

Mechelaar Wouter Cauwenbergh wil eigenlijk maar één ding; heel veel winst maken voor het goede doel. “Mijn merk, Cubzz, schenkt 100 procent van zijn winst weg. Dat is uniek in de wereld.”

CUBZZ verkoopt kwalitatieve producten en diensten die iedereen wel eens koopt. En de prijs en kwaliteit zijn vergelijkbaar met die van andere A-merken. CUBZZ wil in de toekomst een heel divers assortiment kunnen aanbieden.

Cauwenbergh: “dat kost handenvol geld en ik heb maar een beperkt aantal spaarcentjes om het opgestart te krijgen. Daarom begin ik klein, met 1 product: Een chocomelk op basis van soja. Het gaat om Europese soja, die dus niet over 20.000 km getransporteerd moet worden. CUBZZ werkt enkel met duurzame cacao. Ik heb bewust gekozen voor een chocomelk met 60% minder suiker dan de marktreferentie. De 15 procent winst die wordt gemaakt, gaat integraal naar het goede doel. In eerste instantie is dat SOS Kinderdorpen, later kunnen daar nog andere organisaties bijkomen. Mijn basisidee is heel simpel: e-commerce verbetert de wereld.”

Geloof jij ook in Wouter’s Cubzz? Wil jij ook dat CUBZZ slaagt? Doe dan een kleine investering vanaf € 2. En je krijgt er natuurlijk iets voor terug… Klik hier.