NRC Charity award 2016

De 6e editie van de NRC Charity Awards gaan weer van start. De NRC Charity Awards zijn in het leven geroepen op initiatief van NRC Media en bedoeld om ‘charitatief Nederland’ te ondersteunen bij het bereiken van hun doelgroep.

Deze 6e editie is anders dan voorgaande jaren. NRC heeft studenten van de Willem de Kooning Academie gevraagd een campagne te ontwikkelen voor een goed doel. Alle goede doelen kunnen zich hiervoor aanmelden door een motivatie te sturen naar charityawards@nrc.nl. NRC maakt op 22 juni 2016 de vier goede doelen bekend waarvoor de studenten een campagne gaan maken. Naast drie prijzen van een vakjury mag het publiek zoals altijd ook stemmen op hun favoriete uiting. De deelnemende goede doelen maken kans op een samenwerking met de Willem de Kooning Academie voor de ontwikkeling van een campagne en plaatsing van een 2/1 advertentie in NRC Handelsblad en nrc.next met bruto mediawaarde van ruim € 65.000. Aanmelden met een motivatiebrief kan tot en met 17 juni 2016. Voor meer informatie, klik hier