FAQ

De meest gestelde vragen.

Hoe registreer ik me als ik vaker wil doneren via Charity Wallet?

Klik op “Aanmelden” boven aan de website (of direct via deze link) en je kunt dan kiezen voor “Inloggen” (als je al een gebruikersaccount hebt) of “maak een Charity Wallet account aan” (als je nog geen gebruikersaccount hebt).

Zijn er kosten verbonden aan Charity Wallet?

Er zijn geen kosten verbonden aan het openen van een account bij Charity Wallet. Je donatie wordt doorgestort naar het Goede Doel van je keuze. Bij het afrekenen van een eenmalige donatie of bij het aanvullen van Wallet saldo brengen we alleen de werkelijk door ons gemaakte transactiekosten bij je in rekening.

Het goede doel van mijn keuze staat er niet bij!

Laat ons weten welk Goed Doel je mist door een e-mail te sturen aan info@charitywallet.com. Wij doen vervolgens ons best om het doel toe te voegen aan de website. Kan dit om een of andere reden niet dan laten we het je weten.

Hoe is Charity Wallet gekomen tot de lijst van goede doelen?

We hebben geprobeerd de meest bekende Goede Doelen toe te voegen aan onze website maar de lijst is nog niet compleet! We breiden hem nog regelmatig uit en we bieden Goede Doelen de kans om zichzelf bij ons aan te melden.

Kan ik het maandelijkse aanvullen van mijn wallet (tijdelijk) stopzetten?

Ja. Je kunt het opwaarderen van je saldo op ieder gewenst moment stopzetten of activeren via ‘Mijn Wallet’.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Je kunt je account niet zelf verwijderen. Stuur hiervoor een mail naar info@charitywallet.com. Let op!: Het saldo van je wallet wordt niet teruggestort.

Tijdens het registreren/betalen ging er iets fout. Wat moet ik nu doen?

Wij helpen je graag persoonlijk verder! Stuur een e-mail naar info@charitywallet.com.

Hoe bereik ik de klantenservice?

Je kunt ons bereiken via info@charitywallet.com. We doen ons best om je vraag binnen twee dagen te beantwoorden. Omdat we uitsluitend werken met vrijwilligers is het mogelijk dat het iets langer duurt.

Wanneer ontvangt het Goede Doel mijn donatie?

Charity Wallet maakt je donatie met maximaal drie maanden vertraging over naar de Goede Doelen die je hebt gekozen. Je krijgt een e-mail bericht als we je donatie hebben uitgekeerd aan het Goede Doel.

Waarom stort Charity Wallet mijn donatie pas na maximaal drie maanden door?

Door de vertraging van maximaal drie maanden weten wij zeker dat je betaling definitief is. Daarnaast bundelen we het uitbetalen van de donaties aan de Goede Doelen zoveel mogelijk om onze bedrijfsvoering zo efficiënt mogelijk en de (transactie)kosten zo laag mogelijk te houden.

Hoe geef ik wijziging in mijn persoonlijke gegevens door?

Je kunt je gegevens eenvoudig zelf wijzigen via ‘Bewerken’ in ‘Mijn Account‘.

Kan ik het saldo in mijn Wallet terugstorten naar mijn rekening?

Nee. Het saldo in je Wallet kan niet worden teruggestort naar je rekening.

Hoe verdient Charity Wallet zijn geld?

Charity Wallet heeft tot op heden geen inkomsten, maar ook weinig kosten. Het team van Charity Wallet werkt op vrijwillige basis. We willen geen geld verdienen aan jou als donateur. In de nabije toekomst willen we inkomsten genereren vanuit het bedrijfsleven en, in mindere mate, vanuit de Goede Doelen. Zie voor meer info deze pagina.

Ik heb een andere vraag of opmerking.

Stuur een mail naar info@charitywallet.com. We doen ons best om je vraag binnen twee dagen te beantwoorden. Omdat we uitsluitend werken met vrijwilligers is het mogelijk dat het iets langer duurt.